sâmbătă, 8 iunie 2013

Scrisoarea unui copil catre parintii proaspati divortati


Am nevoie ca amandoi sa va implicati in viata mea. Va rog sa ma sunati, sa imi scrieti, sa imi puneti o gramada de intrebari despre viata mea. Atunci cand ma ignorati si nu ma contactati, am impresia ca nu mai sunt important pentru voi si ca, de fapt, nu ma iubiti cu adevarat.

Am nevoie sa ma ajutati sa petrec timp impreuna cu fiecare dintre voi. Daca imi arati ca esti suparat sau gelos pentru ca ma duc sa stau si cu celalat parinte, ma simt ca si cum mi-ai impune sa iti iau partea si sa te iubesc mai mult pe tine. Eu va iubesc pe amandoi si vreau sa ma bucur de activitati impreuna cu amandoi.

Cand vorbiti despre celalalt parinte va rog sa spuneti doar lucruri frumoase sau sa nu spuneti nimic. Cand vorbesti urat despre celalalt parinte, ma simt ca si cum as vrea sa iti iau partea, iar eu va iubesc pe amandoi.

Va rog sa tineti cont de faptul ca imi doresc ca amandoi sa faceti parte din viata mea. Ma bazez pe voi sa ma cresteti, sa ma invatati ce este important in viata, sa ma ascultati, sa fiti langa mine si sa ma ajutati atunci cand am o problema.


Sursa: Universitatea Missouri

Un comentariu: