marți, 11 iunie 2013

Multumesc Virginia Boutique si Breslo.ro


Tu cum te relaxezi? 
Care sunt activitatile prin care uiti de lumea nebuna de-afara? 
Ce pretuiesti cel mai mult, ce pasiuni ai, ce iubesti?  
Cat de mult timp faci ceea ce iubesti?

Cam asa incepe sau se continua o sedinta de dezvoltare personala la cabinetul meu si de multe ori sunt fericita sa aud ca am o intalnire cu un fauritor de handmade, ba mai mult, un breslas (aka artist handmade de pe BRESLO)   

Si astel sedinta devine un spatiu de joaca si de impartasire.

Am recurs la handmade intr-un moment critic al vietii mele, ca forma de relaxare si impacare cu mine. Daruiam ce faceam prietenilor, familiei si, treptat, natural si in mod minunat, m-am redescoperit. 

Apoi, am descoperit BRESLO (la timpul potrivit, desigur), comunitatea calda si diafana a handmade-ului romanesc. Am intrat cu pasi timizi, dar mi-am luat un nume de femeie puternica, victoriana (Virginia Woolf). Inspirata si increzatoare, mi-am construit un refugiu al meu, VIRGINIA BOUTIQUE  de unde pot arata si impartasi cu voi emotiile si povestile mele.


Pentru mine si multi din prietenii mei BRESLO intra in categora LifeAfterWork, e ca o respiratie proaspata dupa o furtuna de vara, e modul nostru prin care "impacam" lucrurile pe care le iubim cu adevarat cu ceea ce doar trebuie sa facem. Pentru multi este o particica de sens, un statement prin care spunem: da, sunt creativ in felul meu ,ma iubesc si sunt mandru de creativitatea mea…atat de mandru incat doresc sa o arat lumii intregi.

Asa ca, dincolo de ideea de business si de a trai din banii castigati, Breslo-ul meu este un spatiu de comuniune, impartasire, crestere impreuna, creare de sens, inspiratie si multa creativitate.  Este un mod prin care imi traiesc valorile, ma incarc cu resurse  si evoluez.





In concluzie:

Tu cum te relaxezi?
Fac handmade!

Care sunt activitatile prin care uiti de lumea nebuna de-afara?

Pictez ceasuri, reciclez sticle si bucati de lemn si le transform in povesti.

Ce pasiuni ai, ce iubesti?  
Arta prin toate formele ei...

Cat de mult timp faci ceea ce iubesti?
Aproape zilnic!

Multumesc VIRGINIA BOUTIQUE! Multumesc BRESLO!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu