marți, 9 iulie 2013

CHECKING IN




Ce forma au emotiile tale? 
Cat de colorate sunt gandurile tale? 
Cum se simte la atingere lumea ta interioara?



Va invit sa descoperiti raspunsuri la aceste intrebari in cadrul unui atelier jucaus de art-terapie si decoupage in care vom da viata noua obiectelor aruncate, vom picta si decora, ne vom relaxa si exprima starile interioare prin forme si culori.

Veti lucra cu:


  • Obiecte aruncate, vechi, gasite si reciclate cu drag (pietre, bucati de lemn, sticla)
  • Instrumente de infrumusetare: culori, pensule, lipici, servetele, flori uscate, material textile, orice altceva mai poate fi lipit
  • Tehnici: decoupage, colaj, pictura pe lemn sau pe sticla, conectare la emotii.
Arta, relaxare, dezvoltare personala si reciclare - FOUR IN ONE!

_____________________________________________________________________________________________

Asa a inceput povestea acestui minunat atelier care a avut loc in ultima duminica de iunie, sub umbre de nuc si cires, in curtea galeriei Oranjerie. 




Scaldati cand de lumina blanda de soare timid de vara, cand de stropi racorosi de ploaie, ne-am relaxat, am lucrat si ne-am trait in mod constient emotiile.






Exercitiul principal utilizat a fost unul foarte drag mie - o tehnica de baza, de altfel, in art terapie - CHECKING IN prin care ne-am deconectat de incarcatura emotionala a trecutului si prezentului in favoarea clipei prezente, pline de savoare, ciripit de pasari si jucause ca o explozie de culori.

Si iata ce a iesit!





















Azi ma simt alunecoasa si roz...am sclipiri de sticla delicata si aroma frageda de lemn tanar...
In capul meu danseaza in hora galbenul cu verdele de iarba arsa de soare...S
unt proaspata si transparenta ca o dimineata racoroasa de iulie...
Voi cum sunteti?

Sursa fotografii: https://www.facebook.com/Oranjerie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu